High school year 2010/2011

Hej jag heter Amanda
Till hösten åker jag över till andra sidan Atlanten för att bo i USA och gå på high school. Det har varit min dröm i säkert tre år snart! Helt sjukt att jag snart kommer vara där!!!!

I tisdags förra veckan så fick jag min placering, Mary Jo and David, med family mebers (vet inte riktigt vad det innebär) Kurt, som är tre år äldre än mig. De bor i Wisconsin Green Bay och jag ska gå på Ashwaubenon High School, det går ca 1000 elever där, vilket är stort för mig :P

Jag åker med EF, varför vet jag egentligen inte, men det har hela tiden varit den organisation som jag velat åka med och hade inte riktigt kunna tänka mig någon annan, inte för att jag kollade på någon annan så noga heller ;)

Jag kommer lägga upp lite alltmöjlig om mina tankar innan jag åker iväg på riktigt, så vi får väl se hur ofta det blir.

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0