10.15 pm

Sååå inte särsklit händelserik kväll, jag var med Mary Jo och handlade mat igen, nu var vi på en annan mat-affär. Wooooooow.... Haha nej men det var väl kul men mina flip flops aren't made for walking! Jag fick med min lite rakblad och godis. Sen har vi fyllt på skafferiet med mina älskade corn chex cinnamon + corn chex honey nut, det är flingor för er som undrar så nu kan jag äta en god och förmodligen onyttig frukost varje dag! Jag letade efter bearnaise sås, men jag hittade ingen annan än pulver-varianten och jag kan inte äta den.... -.- Vad ska jag göra utan bearnaise på ett helt år??

Jag är förresten väldigt känslosam när jag kollar på tv nu för tiden, jag grät som bara den när jag såg sista avsnittet av the hills (gryyyyymt att det går att kolla på mtv på internet här!). Samma sak när jag kollade på några avsnitt av one three hill, och sen såg jag en reklam där det var en kille som hetter Fisk, då började jag gapskratta och kan fortfarande inte låta bli att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0