12/8/10

Mitt liv består av tennis just nu. Gå upp, spela tennis, komma hem, äta, spela tennis, äta, umgås med familjen, sova... Men jag klagar inte, jag tycker det är väldigt roligt! Jag gillar att jag har fått en skitsnygg shorts-bränna efter mina shorts. Jättesnyggt. Idag gick det i alla fall väldigt bra på andra träningen, och det var jättekul, sen fick vi sluta tidigare och då fick jag inte tag på Kurt så jag fick tigga skjuts hem av en tjej i laget. Men hem kom jag i alla fall. Förresten, jag har lite matcher nästa vecka tror jag... men jag har inte stenkoll :P

Ikväll är det nån sorts familje grej i Pioneer park, där tennisen är, så dit ska vi gå senare och äta. Tydligen så kan man äta jättebilligt och sen är det massa aktiviteter så det blir nog kul.

Kommentarer
Postat av: antonia

Amanda jag vill ju också lära mig spela tennis, va är detta?? Du kommer ju vara proffs när du kommer hem!! Då är det raka vägen till mitt lanställes tennis bana för att genast träna upp mig :D görrästen saknar jag dig också... Pusssar och kramar <3

2010-08-15 @ 16:32:53
Postat av: antonia

Amanda panda, jag vill ju också spela tennis PRONTO fast helst med dig, men när du kommer hem är det genast avfärd till mitt landställes tennisbana så jag kan få lektioner av experten ;) Amanda vill också säga att jag saknar att ta den långa bussen till brottby och hälsa på dig min vän... Jag var med Matilda i MB, du vet och hon hälsade till dig och tyckte att vi skulle hälsa på dig! Haha, men du jag sa ju att jag skulle skaffa skype och det ska jag göra nu också :) i veckan :P haha, imorgon börjar skolan, jaaaaa.... haha Pussar och kramar din kära vän Antonia Charlotta Johanna :D <3

2010-08-15 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0