3 augusti 2010

Jag har precis kommit hem ifrån ett "neighborhood party", det var faktiskt riktigt roligt! Jag träffade massa människor som var överdrivet trevliga och ville veta allt om mig och om Sverige. Men det var bra för då kände jag mig välkommen och inte som att jag stod som ett fån och bara lyssnade. Partyt var till för att de små barnen skulle få träffa poliserna och brandmännen och se på deras bilar. Mary Jo fick mig att hoppa in i polisbilen så hon kunde ta en bild på mig, hehe... Vi hade med oss rice crispie bites, en smet med sirat, puffat ris, choklad, socker och jordnötssmör, det är sååå gott :)

Tidigare idag så skjutsade Kurt iväg mig till flygplatsen där jag mötte upp Dave (värdpappa) för att jag skulle åka med honom när han var ute och körde lastbil. Vi hämtade först upp massa sten som de hade på flygplatsen, sen så åkte vi till ett annat ställe och dumpade det. Så åkte vi typ tre gånger fram och tillbaka, men det var ganska kul, fick en chans att prata med honom och det är bättre än att bara sitta hemma och inte göra nånting.
Så det var typ min dag, jag sitter och drömmer om tills jag kan åka och shoppa, har så mycket jag vill ha, men jag har inte riktigt någon att shoppa med... Aja ;)

Förresten, jag facebookade med min roommate från camp, jag bad henne ladda upp fotona på henne och mig från camp. Vet ni vad hon svara? "I'll the photos you want upload" haha, hur gulligt?


Kommentarer
Postat av: Tiit Tamme

Skönt att du "landat" och börjar känna dig lite hemma t o m i en lastbilshytt. Du har väl berättat att det inte är första gången! Fortsätt ha det bra - följer din blogg med stort intresse. Kram farfar.

2010-08-04 @ 08:45:22
Postat av: Gun-Lis Tamme

Vill bara tala om att jag är inne på din blogg varje dag.

Kram farmor.

2010-08-04 @ 08:51:38
Postat av: isa

vilka härliga far-föräldrar du verkar ha, och modrena med bloggar och så.. ;)

dem får du presentera mig för, nästa år! ;) <3

2010-08-04 @ 23:54:34
Postat av: Amanda

Isa, dem är bäst! Får se till att göra det ;) Jag saknar dig också <3

2010-08-05 @ 04:11:36
URL: http://amandatamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0