Art street

Var hur kul som helst! Jag träffade både Camila och Chris från Camp och det var så roligt att träffa dem igen! Man har ju mycket att ta igen efter några veckor! Loris (min IEC) utbytesstudenter var där också, Simon och Michel från Italien och Spanien, de var jätteroliga och trevliga! Det var även en annan tjej där, Lauren men hon kom ifrån området och var alltså inte utbytesstudent, vi har gjort upp planer på att bege oss ut på en ridtur nån dag! Sen var det en till tysk tjej som jag inte pratade så mycket med.. Vad gjorde vi då? Vi svettades, snackade, svettades, lekte med klistermärken och så svettades vi lite till. Väldigt roligt hade jag i alla fall! Och imorgon kommer Maja hem! Super!




Chris!

Michel!

Lauren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0