blixtrar och dunder

Åh jag älskar när man går upp kl. 7 för att ha tennis-träning och sen är det ingen. Jag skulle ha legat och sovit nu annars... men men, tycker ändå att det är ganska skönt för nu har jag 7 timmar på mig tills nästa. Jag glider runt i mina ytterst attraktiva shorts och min boston-tröja. För övrigt öser regnet ner här, för ett litet tag sen så blixtrade och åskade det men det verkar ha gått över nu, det är därför som det ínte är träning om ni undrar.

Igår var jag i skolan igen, det var ett obligatoriskt möte om sporterna. Jag minns typ inte ett ord av vad de sa för det var så tråkigt, sen visste jag typ redan det mesta eftersom att jag fått samma info på tennisen. Det var lite kul att kolla på alla elever, känns konstigt att jag ska gå med dem. Sen åkte jag hem och kollade på What a girl wants, den var bra,  och framför allt hade jag inte sett den förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0