Courses

Jag sitter här och försöker komma på vad jag ska välja för klasser, jag kan välja i princip vad jag vill, det ända som är ett måste är Engelska och Amerikansk historia. Det finns jättemånga kurser, men många av dem tilltalar inte direkt mig, men sen finns det många som gör. Så här är det uppbyggt i alla fall, man läser fyra ämnen samtidigt, sen kan varje ämne vara ett kvarts år .5, ett halvår 1, eller ett helt år 2.

De ämnena jag är intresserad av är:
Entrepreneurship .5
Selling & International Buissness .5
English 10, 1
Public Speaking .5
Creative Clothing & Sewing .5
Publication Design .5
Individual/Team Sports .5
Lifetime Sports .5
Personal Conditioning .5
Recrational Pursuits .5
Modern World History .5

Det är ungefär så långt jag har kommit nu. Men nur måste jag slänga i mig lite mat och sen är det dags för kyrkmötet!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm... ja mycket att välja på!

Public speaking skulle jag behöva gå :)



Kram från faster

2010-08-06 @ 11:07:41
URL: http://mariasparlor.blogspot.com
Postat av: Linn

älskar din blogg!

2010-08-06 @ 20:12:49
URL: http://alreadythere.blogg.se/
Postat av: Tiit Tamme

Hej Amanda,

Sista dagarna på Ekedal. Vi åker hem på söndag. Kanonväder idag - gräsklippning o bad.

Spännande val du har framför dig och ämnena du har listat är intressanta. Verkar som du har intresse av hitta en egen verksamhet. Att skapa något. Att utöva ledarskap. Jag kan bara säga att det skapar en enorm tillfredställelse! Men det är ofta tufft - å andra sidan vinner man inget om man inte vågar satsa. Och att stå för det man vill och tror på. Du har ju redan satsat mer än de flesta i din ålder och visat vad du vill. Ibland har det säkert redan kännts tufft. Men var lugn - sedan kommer tillfrdställelsen.

Vi tänker på dig och följer dig med stort intresse!

Kram från farmor o farfar!

2010-08-06 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0