eftermiddag

Hej! Jag kom precis hem ifrån min tredje tennis-träning här i USA. Ärligt talat så kommer jag att smälta bort, jag blir så gaaalet svettig i den här fuktigheten, och såklart för att jag tränar. Vädret hade ju totalt gått från åskväder till strålande solsken, hmm. I alla fall den här träningen var väldigt kul, vi spelade matcher, dubbles, min första match gick väl inte sådär jättebra, jag hamnade i alla fall m ed de bästa tjejerna och de var väl kanske en aniiiiiiing övelägsna :P Men det blev i alla fall bra spel, förutom när jag skulle serva, lyckades inte träffa rätt en ändå gång första gången. Sen träffade jag kanske en gång :P Efter det så fick jag gå och träna servar med några andra, och efter det så gick det faktiskt riktigt bra. Spelade en till match och där satte jag alla!

Jag och Mary Jo var förresten på godis affären här idag. Jag köpte en chokladkaka och Jelly Beans, jag älskar Jelly Beans! Jag tog bara äpple, vattenmelon, kiwi och smörpopcorn (visst låter det äckligt!), men det fanns säkert över 25 smaker så det ska jag definitivt köpa igen! Smörpopcorn var förresten väldigt gott och smakade väldigt äkta!
            





Kommentarer
Postat av: Pappa

Servar är ju väldigt knepigt. Mycket lättare när tränaren sätter igång spelet, fast det blir ju inte så mycket match då ;-) Nu drar jag till västkusten och paddlar.



kram

2010-08-12 @ 07:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0