God morgon, god morgon!

Jag är på superhumör idag! Jag hade morgon-träning som gick sådär, fick spela singel men ja.. Men det var nog ändå en av de roligaste träningarna för jag pratade med massa fler och nu när vi har delat upp oss är vi inte så många längre! Idag var en  senior-kille från kill-laget med och hjälpte till att träna oss. Det händer inte så mycket mer idag, Lynn kommer och hämtar upp Fetch (hunden) nån gång idag, det är ungefär det som händer. Imorgon dock, då landar Maja! Maja är den norska utbytesstudenten som Lynn's familj ska ta emot, jag har haft lite kontakt med henne på facebook och hon verkar jättetrevlig så det ska bli kul. Kanske någon att umgås med ;) Nu ska jag släppa ut Fetch på bakgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0