jag tror det fortfarande är 3 augusti här..

Idag har jag gjort..... i princip ingenting. Jag har varit nere med Mary Jo och Kurt och hälsat på Dave's mamma, staden heter Kewune men det uttalas Kiwaaaniii. Det var i alla falla ganska kul, roligast var när jag satt med Dave's mamma och visade henne boken om Sverige, som min buss-kompis Isabellle sa på camp "man är ju ändå väldigt stolt över Sverige när man är här borta" och det är så sant. Jag älskar att prata om allt där hemma. Spelar ingen roll vad det är, jag pratar om det i alla fall!

Imorgon då... Ska med Kurt på någon grej för ungdomar i kyrkan. Hoppas det är lite trevliga människor där :) Men det är på kvällen, så jag har fortfarande mycket tid att slå ihjäl. Jag tror nog att jag kanske ska be honom att köra mig till köpcentret här i närheten så kan jag gå och shoppa loss i några timmar. Lite tråkigt att gå själv bara, men jag känner ju ingen här än så :)

Nej ni, ha det så bra så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

God Morgon Amanda!

Jag tror du får trevligt i kväll.Stick iväg och handla lite, det piggar upp.

Idag så skiner solen, på söndag åker vi hem till Täbban.

Kramar farmor

2010-08-05 @ 08:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0