knivar i magen

Jag glömde att berätta för en rolig grej som hände igår. Det var när vi var på new student and freshmen orientation. Rektorn snackar om första dagen och först snackar han om att man ska ha på sig sina jaguar-mjukis kläder när man kommer hem och sen helt plötsligt om att det kan vara läskigt första tiden i high school osv. När han pratar om att vara rädd första tiden säger han typ "So it's okey to come to school with butterflies, we're here to make you feel secure". Something like that.. Jag bli jättechockad för jag tänker att han menar butterfly-knivar så jag sitter jättelänge och försöker tänka igenom vad han säger. Men nej, jag kommer fram till att han måste mena knivar, jag kommer helt enkelt inte fram till något annat. Konstigt.. Men tydligen snackade han om fjärilar i magen, haha det hade ju vart lite kul om jag dök upp första dagen med en butterfly ;) Nu ska jag nog sova, de flesta av er är nog uppe redan.

Kommentarer
Postat av: mamma

hi hi, vad du är rolig!

Ja, man har ju hört talas om vapen i skolorna i USA.....men om rektorn skulle uppmana nya studenter till det så förstår jag att du blev chockad :)

2010-08-27 @ 07:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0