Kyrkan

Idag har jag vart i kyrkan. Det var faktiskt ganska trevligt. Först minglade alla lite Mary Jo presenterade mig för tjejen som hade frågat efter mig för några veckor sen. Hon var faktiskt väldgt trevlig och hon skulle också vara junior i år så det är bra! Hon sa till mig att alla killar på skolan skulle vara intresserade, haha. Sen var det i alla fall dags att gå och sätta sig. Efter att predikan eler vad man nu säger var över åkte jag och Kurt hem. Mary Jo och Dave är fortfarande kvar. Det är inte så mycket att säga om det egentligen. Jo juste, det var ett dop, och föräldrarna var typ lika gamla som jag. De stod och försökta hålla sig för skratt under dopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0