lite eftermiddags möblering sådär..

Jag får nog ta och hålla mig borta från shopping nu tills december eller nåt sånt, jag har köpte en massa grejer som jag inte orkar räkna upp, men det känns i alla fall bra, jag har så det räcker ett tag :P Köpte en jacka som jag är jättenöjd med :) Jag kan visa bild på den nån gång! Jag har precis möblerat om mitt rum. Haha lite spontant sådär, men nu står i alla fall sängen åt ett annat håll och skrivbordet på annat ställe. Jag lovar att jag ska lägga upp lite bilder på hur det ser ut, men jag har fortfarande lite grejer som jag vill ha in, vill ha några lådor på golvet som jag kan ha allt möjligt junk i och sen väntar jag på en fåtölj som ska lagas, då kommer det vara perfekt! Funderar även starkt på att importera mitt täcke också, hur mycket kan det kosta liksom? Haha, snart har jag tennis och ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt för imorgon bitti bär det av till Ashwaubenon High School! Excited? YEEEEES! Fast jag tror jag dör om Maja inte har b-lunch med mig, då måste jag sitta själv :'( Haha, fast juste, ska ju äta lunch innan imorgon! Dumt av mig!

Jag skämde ut mig idag på American Eagle, haha skulle betala en skjorta, och först är jag påväg ut med skjortan i handen utan att ha betalat, kommer på mig själv som tur är, haha annars hade jag dött. Sen när jag skulle betala undrar jag varför inte kassörskan ger mig kvittot, när jag kommer på att jag fortfarande inte har betalat, hehe... hon skrattade ju i alla fall gott åt mig!

Nu ska jag jämföra mitt och Majas schema! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till idag! Kram maria

2010-09-01 @ 06:14:31
URL: http://www.mariasparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0