trötter med fötter

Jag känner mig som en levande död. Jag lyckades inte så bra med att sova i natt, och det efter att jag hade provat typ allt, jag gick upp och åt lite ost, och lite choklad också, sen när inte det funkade spelade jag sudoku ett tag, sen hade jag träningsverk så jag var tvungen att stretcha lite, och när jag ändå höll på med det så gjorde jag lite extra... vilket behövs, jag har fortfrande mitt mål att gå ner i split (eller spagat), den när man har benen framåt, jag är nästan där! Hur som, jag har slängt i mig lite frulle nu och så fort Jenifer (kusin) kommer hit så rullar vi! Om det är nån gång jag skulle kunna sova i bilen så är det nu...


Kommentarer
Postat av: Siri S

Hejhej!



Hur trivs du där borta och hur är din värdfamilj? Vilka lektioner har du och finns det lektioner man MÅSTE ta, t.ex idrott, engelska osv?



Hoppas du har det bra i Winconsin och får ett toppen år! Kram! (:

2010-08-07 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0