vanlig dag, dålig dag, bra dag

Vaknade upp och kollade på Söderling när han spelade tennis, tyvärr verkar inte epsn eller vad det nu va förstå att det såklart är den mest intressanta matchen att kolla på, så självklart byter de mitt i ett set. Tack. Men vann gjorde han i alla fall! Sen bar det av till skolan för att hoppa på bussen till De Pere. Det var gassande sol, jag lovar säkert över 30 grader, mitt vatten var slut redan innan jag började spela! Det gick i alla fall skitdåligt. Jag fick spela dubbel och nja, det var riktigt hemskt. Jag ville bara att det skulle ta slut och min partner ännu mer. Men en bra sak var i alla fall att jag kunde spela fullt ut utan att min handled var ivägen! Jippi! ;D När vi väl är klara får vi vänta i två timmar för att alla matcher ska bli klara, och detta resulterade i en väldigt snygg bränna, jag har blivit polkagris igen! Kommer hem och är stressad för att jag ska möta Maja för att gå på bio med henne, och självklart är jag utelåst. Mitt humör var inte på topp just då kan jag ju säga. Efter typ en halvtimme kommer Dave hem, och jag hoppar in i duschen. När jag träffar Maja och co. har de med sig lite presenter från Colorado till mig, lingonsylt (som inte har gått ut i februari, hehe) och en mysig tröja! Sen stressar vi vidare till bion för att se Interception, med Leonardo DiCaprio bla. Åhh den var riktigt bra! Sjuuuuuuukt komplicerad, första delen fattade jag ingenting men sen löste allt upp sig och blev jätteintressant! Gå och se den! Verkligen! Mamma, om Håkan inte har sett den måste han göra det. Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ställer jag klockan på 9 för sen blir det shopping med Maja, sista dagen på sommarlovet imorgon! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT! Godnatt!


Min fina tröja! Som är blå, men ser grön ut på bilden!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin tröja!

Kram maria

2010-08-31 @ 06:40:55
URL: http://www.mariasparlor.blogspot.com
Postat av: Lisen

Du saknas här hemma<3

Hehe, får lite känsla över att du håller på att bli värsta tennisbruden:P

2010-08-31 @ 09:55:43
Postat av: Nellie W

Äru sötast i hela världen eller? Jaaaa! <3

2010-09-03 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0