wakie wakie

öööööööööööööööööööööööööööööööö. Så känner jag nu, jag vill inte gå upp. Jag hade sömnproblem igår och somnade inte förns runt tre typ, och vaknade halv 9 för snart ska jag och Maja åka och shoppa det sista inför skolstarten. Jag ska införskaffa en ryggsäck, när var sista gången jag hade en ryggsäck liksom, typ aldrig! Herregud, imorgon börjar jag high school. Hur länge har jag inte drömt om det? Hittills har jag inte varit nervös alls, men nu sitter jag här med fjärilar i magen, det känns bra att jag känner Maja i alla fall, vi har vår första lektion tillsammans, vilket känns jätteskönt! Jag borde gå och duscha men jag har fortfarande en timme på mig och känner mest att jag inte orkar bry mig så jättemycket idag, helst skulle jag vilja gå runt i pyjamas hehe, men det blir väl jeans i alla fall. Ha det bra så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0