20 december

Bloggningen går lite sådär småsporadiskt just nu. Kan inte riktigt skylla på någonting heller, förutom skidåkning så är det inte så mycket annat så händer just nu. Sista rycket i skolan just nu, imorgon är sista dagen och det ska bli väldigt skönt, fast jag kommer vara busy busy. Fredag och lördag ska vi fira jul och sen på måndag åker jag upp till Houghton med skidlaget för ett träningsläger och är borta i tre dagar, förutom det har jag andra läxor att ta hand om och jag vill gärna göra klart dem. Okej, nu måste jag gå och se till att jag får ett bra resultat på mitt psykologi prov imorgon! Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till!

Kram Maria

2010-12-22 @ 06:37:04
Postat av: farmor

det kommer att gå bra kram farmor

2010-12-22 @ 06:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0