Day 3- My parents

Jag älskar mina föräldrar. Har alltid gjort kommer alltid att göra. De är riktigt coola tycker jag. Min mamma är en av mina bästa vänner och får mig alltid att få bra. Vi är så himla lika, utseende mässigt och personlighet, och jag är väldigt stolt över det. Min pappa är cool, lyssnar på allt från Metallica till Amanda Jensen, han borde också se till att jobba som coach. När vi cyklade runt garnsviken i sommras och jag helst ville bara lägga mig ner och då, ja då lyckas han ändå få mig att fortsätta och se till att orka. Jag saknar dem båda jättemycket och längtar tills jag får se dem igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för fina ord Amanda!

Jag är otroligt stolt över dig oxå och älskar dig enormt mycket.



Jag ser verkligen fram emot att träffas igen!!

2010-12-27 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0