don't hate me because I'm famous!

Nej nu ljuger jag. Men, jag har faktiskt blivit intervjuvad för skoltvn här två gånger, mina arbeten hängs upp i korridorerna och jag har ett foto på mig i korridoren. Imorse när jag och Maja som vanligt gick till gympasalen för att ta bilder för vår yearbook sida så fick vi en smoothie som de gjorde eftersom att vi är där så ofta. Väldans god var den och jag kände mig ganska så viktig när jag gick runt med min smoothie. Här har ni beviset. Det finns även ett självporträtt som hänger i korridoren, men det är inte bra alls och jag skrattar bara varenda gång jag går förbi det.


Konstverk av högsta kvalitet, jag har gjort den gröna skålen till vänster längst ner.

Den gröna och den blå är mina

Med min smoothie!
Jaa ni, det är ju väldans vad jag är viktigt alltså! Hahahahhaha :P


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart du är viktig :)

Nu ska jag jobba sista dagen, sedan blir det lite julledigt. Var rädd om dig! Kram Maria

2010-12-23 @ 06:59:07
Postat av: farmor

Du är mycket viktig/farmor

2010-12-23 @ 08:24:39
Postat av: Farfar

Not at all! We love you because you are famous!

Kram farfar

2010-12-23 @ 14:10:59
Postat av: Lisen

Fan va du e söt asså;)<3

2010-12-24 @ 00:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0