God jul!

GOD JUL PÅ ER ALLA! Imorgon kommer ni alla att sitta och kolla på Kalle, äta knäck och skinka öppna paket och mysa. Jag för min del kommer att bege mig ut klockan 9 imorgon bitti och dekorera ett träd längs ett av våra skidspår, tillsammans med the ski team såklart, ska bli riktigt mysigt. Senare kommer det lite gäster och tillsammans ska vi gå till kyrkan där vi även ska möta Lori, Simon och Mitchel. Det blir mysigt, och sen på lördag firar vi ordentligt och går på julfest hemma hos Lynn.

Jag firar julen med att äta lite pepparkakor och njuter av heatlotionen som jag har på ryggen. Det var inte så jobbig träning idag, men jag känner att jag har tagit i med ryggen så mycket. Om det nu är en bra grej eller inte, ja det vet jag inte. Jag är riktigt taggad på träningslägret nu på tisdag, det kommer bli så kul! Jag älskar alla människor, de är så snälla och roliga allihopa så det kommer bli urkul.

Nu blir det middag!


Kommentarer
Postat av: Farfar

Ha det riktigt skönt!Vi har ätit frukost och tar en promenad innan vi åker till Maria för att fira med alla i familjen! Kram!

2010-12-24 @ 08:22:17
Postat av: Maria

God Jul vännen!

Massor av kramar från oss alla!

2010-12-24 @ 09:00:30
Postat av: Lena

God Jul, Amanda!

Som vanligt missade jag Kalle för då lagade jag mat!

Men Karl-Bertil såg vi ialla fall!

Stor kram från oss alla

2010-12-24 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0