hot tubat

Glad i hågen och blöt i håret sitter jag här. Maja fick med mig på att hänga med Nate och Jared, två killar som kom över till henne. Vi satt mest i hot tuben och badade. Det var riktigt kul! Jag var riktigt tveksam först, men det var verkligen kul och jag är så glad att jag gjorde det. Annars har jag vart och shoppat lite, fast jag hittade ingenting, tycker att alla kläder är jättefula just nu, inklusive mina egna, så ja... problem problem. Imorgon ska jag bege mig till sportaffären för att ladda upp med lite extra sportkläder för lägret på tisdag. Kommer bli grymt. Nu måste jag gå och tömma tvättmaskinen som jag kom på att jag har kläder i! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0