the amerikan way

Hej!
Hoppas ni alla har haft en riktigt bra julafton, min var helt okej. Det känns verkligen inte som jul, det var liksom nånting som fattades. Imorse begav jag mig utt på skidor för att dekorera en julgran, det var riktigt mysigt, vi sjöng julsånger och skrattade mycket. Allt var perfekt fram tills dess att jag skulle gå (jag gick tidigare än alla andra), vänder om och åker tillbaka och vad händer- Självklart så ramlar jag. Riktigt pinsamt, men det är sånt som händer. Sen framemot lunch tiden så kom det lite gäster hit och åt massa mat. Sen efter det gick vi till kyrkan. Fram emot kvällen fick jag hemlängtan så jag öppnade mina julklappar från Sverige, tack så mycket, jag är jätteglad! Så nu sitter jag och poppar till Daniel Adams Ray. Imorgon ska vi fira med Majas familj och jag kan inte vänta till hon får se sin julklapp. Imorgon ska jag försöka komma ihåg att berätta historien om den, men det går ju inte nu eftersom att jag inte vill avslöja nåt. Nej, nu ska jag bädda ner mig med ett avsnitt av 90210.


Jag, Emma och Jorie imorse


Kommentarer
Postat av: farmor

Nästa jul så kan vi klä ett träd på Ekedal. Kram och God fortsättning på julhelgen. farmor

2010-12-25 @ 08:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0