helst vill jag bara skriva massa svordomar som rubrik..

Om igår var världens bästa dag så sög den här stenhårt! High school gör mig så himla arg just nu, jag blir så äckligt förbannad på alla små omogna skitungar som springer runt och beter sig som om de äger allt och alla! De ska föreställa 16 åringar men beter sig som jävla femåringar med alla slags bokstavs kombinationer. Det finns ingen som helst respekt för människor och de är bara så jävla taskiga och extremt motbjudande. Det är blickar, rykten, snack, inställning, intelligens, attityd och allt annats som är fel med de här personerna, seriöst nånting är riktigt fel. De kan väl mest liknas vid är mellanstadiet, men inte fan var det lika elakt. Just nu är jag så arg att jag bävar för att gå och lägga mig, för när jag väl vaknar upp måste jag ju gå tillbaka dit. Riktigt jävla skit förbannad är jag och jag känner för att skriva ett inlägg med bara massa långa fula svordomar, men jag kan spara dem till mig själv.

Jag saknar marina så himla mycket just nu så det är inte sant, normala underbara människor som faktiskt kan föra ett normalt samtal och bete sig vuxet. Om jag inte haft Maja att ventilera alla mina känslor till, ja, då kan man ju fråga sig vart jag hade vart just nu.


normala människor


Kommentarer
Postat av: Lisen

Det låter ju inte så roligt du:(

Men att vi skulle vara normala... Det var dagens överdrift<3 Men vi längtar dig tillbaka<3

Hoppas det känns bättre snart<3 you'll survive, babe;)

2010-12-15 @ 11:21:10
Postat av: antonia

Håller med lisen, och det kan ju knappast bli värre och you are comming home och då ska vi leka som vuxna människor broor jag älskar dig! <3

2010-12-15 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0