fredag

Jag sitter och försöker blogga om psykologi, men det går ärligt talat inte så bra. Jag tror inte ni kan förstå hur enormt trött jag verkligen är! Ni vet när man har varit sjuk och sen när man blir frisk så är man totalt utpumpad och slut, ungefär så känner jag mig. På det kan vi lägga att träningen den här veckan har vartit hårdare än förut, så idag har jag bara känt att allt jag vill göra är att sova! Idag så blev jag helt för flummig i korridoren med Maja och Emma, först börjar jag skratta åt mig själv och helt plötsligt börjar jag gråta mitt i allt och det får mig att börja gapskratta helt frenetiskt. Det var en väldigt konstig reaktion kan man väl kalla det. Snart ska jag iväg och waxa skidor, eller åtminstone lära mig. Och största grejen i helgen, jag ska på packergame på söndag! ASCOOLT! Haha, nej men nu ska jag gå, men jag kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: siri

Hej! Jag har fått min värdfamilj nu!!! :D Jag ska till MINNESOTA! :)



Kram!

2010-12-04 @ 07:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0