when I see your face

Så, idag såg jag tydligen jävligt bra ut. Det var i alla fall vad jag fick höra från mina kära vänner, bäst var nog ändå Selestés kommentar; You look really pretty today, who are you getting sexy for? Haha! Jag har haft en väldigt bra dag, skolan var rolig och jag har bara varit glad helt enkelt. Det var riktigt kallt i skolan dock, elementet i ett av mina klassrum hade gått sönder så jag sprang upp och hämtade dunjackan, det var galet kallt! Sen fick den föjla med på sista lektionen också. Nu sitter jag och försöker knåpa i hop en engelska uppsats, om en bok som jag lästa ut för ett tag sen så jag kommer inte ihåg allt för mycket, men det får väl gå på nåt sätt! Psykologi prov har jag imorgon också så det ska jag se till att plugga till, 60 flervals frågor! Imorgon så är det till att åka lite skidor efter skolan, hehe jag är inte bra men det ska nog gå bra! Nu ska jag återgå till engelskan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med schyssta kommentarer!

Idag ska jag på julbord med jobbet på lunchen :)

Smarrrigggt!!!!!!!!!

Kram Maria

2010-12-14 @ 06:31:32
Postat av: antonia

Hahaha vilken skön kommpis du har!!! :D <3

2010-12-14 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0