Framme!

Äntligen är jag hos min värdfamilj! Men jag är inte på topphumör måste jag ju erkänna då. Började med att jag somnade i tio minuter igår kl. 01.00 och sen mådde jag så jävla dåligt när jag skulle upp, trodde på riktigt att jag skulle spy, jag kunde inte ens prata! Jag gick ut och satt och störtböla ett tag, sen fick jag hjälp av Bella med min väska och det och då kändes det bättre. Men det var så sorgligt att lämna camp! Jag kunde inte sluta gråta, det gick bara inte. Hittade i alla fall Renée som åkte samma buss som jag, och av någon anledning var jag skitpissed! Hon fick lyssna på alla mina aggressioner, haha!

När jag väl kom fram så stod min värdfamilj plus typ tio andra personer där och väntade på mig! Det var kul att träffa alla men jag var verkligen inte på topp, sen försvann mitt bagage i Chicago så jag visste inte hur det skulle bli med det. Jag grät några gånger lite diskret, men Mary Jo märkte det en gång och då kunde jag inte sluta. När vi väl kom hem ringde jag mamma och pappa och storbölade, men sen kändes det bättre efter det. Nu har jag sovit lite och snart ska jag iväg på Davids dotters födelsedags party... Jag vet inte riktigt hur jag ska orka det men jag får väl hålla ut på något sätt!

Nu ska jag gå och hjälpa till med maten!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att höra!

Kram på dig!

2010-08-01 @ 17:02:11
Postat av: Louise

Allt kommer bli bättre Amanda! Vi får prata på Skype. PUSS!

2010-08-02 @ 05:07:15
URL: http://custer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Amanda! Du och jag och gråta... :-) Nu kommer jag få gråta alldeles själv hahaha.. Du kommer få det så bra! Vad heter du på skype förresten?

2010-08-04 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0