I have an awfuuuuul sunburn

Har varit på min kompis Bauers landställe med Carro igår och idag. Det var kul, vi åkte båt, tog det lugnt, solade och badade. Det resulterade i att jag är förmodligen brunare än vad ajg nånsin varit..... sweet!! Vi åkte båt i en Silja-båts svall, det var skitläskigt!!! I alla fall innan, då trodde jag att jag skulle dö :P Jag fick mejl både från Dave (host dad) och från EF idag, jag blir alltid lika glad när det dyker upp något nytt. :P Jag kan fortfarande inte förstå att jag åker om lite mer än en vecka. Helt sjukt, jag måste ju börja packa snart.

Nu ska jag göra något annat roligt  

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag länkar jätte gärna, taggad inför avresa? :)

2010-07-07 @ 22:19:09
URL: http://isabelleincalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0