in tha librotek

sitter ater igen i biblioteket med Isabelle och Fredrika, vi skulle egentligen simma men det var fullt med folk sa vi gick hit istallet. Nar jag kommer tillbaka till mitt rum sa ska jag forsoka ladda over massa bilder, jag har massor att visa ;)

Baseball idag, inte nan sport for mig direkt, vi satt och kollade i over tva timmar och och da fick inga av lagen typ in nagra traffar. Vat lag fick in en homerun men det var inte alls intressant. Valdigt segt, men jag har i alla fall smakat skittles som ser ut som typ m and m's men med typ nan annan fyllning(socker) men de var lite for sota for mig... sen har jag smakat cracker jacks, som ar karamelliserade popcorn, det var gott :P

Kommentarer
Postat av: niklas

sv. Ok, jag har redan en väska, men jag har inte kollat om den har inbyggt TSA lås... får göra det :) Jag ska till ett ställe som heter Siren :)

2010-07-22 @ 21:07:59
URL: http://niklasiusa.blogg.se/
Postat av: Harit

Aah... Hur kan du inte tycka om skittles :-) de är ju hur goda som helst. Du får köpa hem några till mig sen. sen nån gång om ett år eller så ;-)

Du jag är förresten inte alls avis på dig. nej nej inte alls.

pussar och kramar på dig blixten!

2010-07-24 @ 20:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0