inga särskrivningar här inte

Just nu sitter jag med mina vänner på rummet, vi har haft sovmorgon idag så vi började lektionerna sen, men det var mest jobbigt för jag var så jäkla hungrig och vi hade bara ätit brunch så jag var lite trött och dagen kändes såå lång. Nu ska vi i alla fall snart gå ner och vara med på cardmaking så vi får en aktivitet. Sen blir det kanske en film eller nåt ikväll för vi är alla så trötta. Men hur som helst, tänkte bara säga att jag har det bra här, camp är sjukt kul det är verkligen jätteroligt att vara med massa utbytesstudenter. Boston igår var förresten ganska kul, men det började spöregna så vi var tvungen att springa till närmsta gatuförsäljare för att köpa en tjocktröja. Jag tror jag är lite kär i min den är så sköön! Appropå kärlek, mina två vänner Emma och Louise har gått och kärat ner sig en tysk, han är returnee och heter Peter. Han är väldigt snygg och han slänger ut sig massa kommentarer som får Emma och Louise att bli alldeles knäsvaga, det är jättekul att se. De pratar om honom var 5:e minut. På riktigt alltså.


Emma och jag


Kommentarer
Postat av: Emma

Amanda nu ljuger du.

2010-07-25 @ 02:35:35
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ååååh vad kul du verkar ha det :D jag älskar att du bloggar så mycket ;D hihih... BAMSEKRAM på dig! <3

2010-07-25 @ 11:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0