last day of camp...

Idag lämnar jag Bryant University... Det är lite blandade känslor, tycker jag har gjort mitt med att säga hej då, men nej inte riktigt, men jag tycker det ska bli ganska skönt att komma fram och faktiskt kunna börja mitt nya liv. Jag packar lite sporadiskt här borta, det mesta är klart men det är alltid det där sista som ska ner i väskan som är svårast. Min buss går här ifrån kl. 01.30 och mitt flyg går kl.06.00 till Chicago (!!).

Idag har jag chattat lite med min IEC, hon var trevlig och det känns bra att ha pratat med henne. Hon kommer också att vara på flygplatsen imorgon bitti.

Jag är så himla nervös och rastlös just nu, jag vet inte riktigt vad jag ska göra....Jag ska försöka packa det sista och sen letar jag nog upp de andra!

Nästa gång vi hörs är jag nog i Green Bay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0