lunchrast

Nu har jag lunch rast så jag sitter på rummet och chillar lite, ganska skönt, min roomie är här också men vi säger inte så mycket, ibland snackar vi som bara den men det är ganska skönt att inte göra det också! Life in america står på schemat om en timme, det är den tråkigaste lektionen, för läraren bara snackar och snackar heeela tiden. Men imorgon är sista dan här, jisses vad tiden har gått snabbt, men som sagt nu tycker jag att det ska bli skönt att komma till min värdfamilj. Jag vill inte bara prata om det, utan jag vill ju uppleva allt! Ikväll måste jag packa och tvätta innan talangshowen.

Förresten, har jag sagt att jag hatar toaletterna här? Först och främst är de stora som hus och låter som en jäkla jordbävning när de spolar och vissa har till och med automat spolning så man blir skiträdd. Dessutom är det bås över allt, väldigt privat måste jag ju säga... Jag gjorde illa tummen igår när jag skulle låsa, vet inte hur det gick till men det gör i alla falla skitont :( Duscharna är inte heller så mycket att hurra för, blää jag duschar på typ tre minuter för det är så snuskigt.... Jaja, det går i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: antonia

Haha jag antar att Doris inte gillar spolande vatten utan hellre simmar lungt i sverigevatten... men det blir säkert bättre när du kommer till la familia :D

2010-07-31 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0