sista sprutan

Kom hem från täby nyss, har varit och tagit den sista hepatit sprutan, jag har bävat för den i typ tre månader, (coh jag är inte rädd för sprutor, tycker typ att det är roligt, hehe) för de andra två gjorde skiiiiitont, men den här gick jättesnabbt och kändes inte alls mycket. Känns skönt. Var också på banken och beställde ett nytt kontokort, den skulle typ komma nästa onsdag, hoppas bara att det gör det också för sen åker jag ju.

Igår så beställde jag hem en svensk kokbok på engelska. Swedish Cooking heter den. Den verkade ganska bra med mycket traditionell mat men ändå med det godaste :P Den ska också komma på posten så jag hoppas den kommer snart ;) Jag får inte glömma att köpa en svensk måttsats bara.

Kommentarer
Postat av: niklas

Hej! Var beställde du den boken? :)

2010-07-11 @ 22:28:45
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0