the world better prepare..

Om exakt en vecka så kommer jag att sitta på arlanda (förmodligen gråtandes över att lämna min familj), då väntar en ca. 11 timmars flygresa framför mig. Jag är väldigt glad för att jag kommer få åka med alla andra svenskar som ska till Bryant, för det är min första gång jag ska flyga själv. Jag har börjat med packningen, men det är ganska svårt för jag vet inte vad jag vill ha med mig.... sen så har jag ju typ glidit runt i mina jeansshorts och nåt linne hela sommaren, men det kanske inte riktigt är passande att ha på sig... eller vad vet jag? Hmm... jaja det löser sig.

Jag är jättetrött, och ikväll ska vi äta tacos. Det ser jag fram emot. Nu känner jag att det här inlägget blev väldigt onödigt, men vem bryr sig.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Claes, såg när jag la till dig på facebook att vi har honom som gemensam vän :) hah det är du inte ensam om, jag kollar på posten och mailen hela tiden, känns som jag inte gör något annat ibland :p jaha okej, jag la till dig på facebook igår :)

2010-07-12 @ 12:32:46
URL: http://isabelleincalifornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0