Vi sitter här i vänten och spelar lite dota

Ikväll var det volleyboll-turnering här på Bryant. Jag var en väldigt duktig hejarklack, jag blev väldigt sugen på att spela, fast det kändes inte så lockande med 350 pers som tittade på så jag avstod.  Men jag tror nog att jag ska gå med i volleyboll-laget på min skola, jag vill ju lära mig! Dessutom skulle det vara skitkul att vara med i ett lag, för att verkligen få känna på riktig high-school-spirit! Vi vann i alla fall den första matchen, men förlorade den andra... Jag tänkte också gå med i tennis-laget, har inte känt ett sug på väldigt länge men tror nog att jag ska försöka, nu känns det kul igen.

Hur som helst, nu sitter jag och Emma i tvättstugan (och poppar Basshunter), det blir en hel del tvätt här på lägret och det skulle vara skönt att inte komma till min värdfamilj med en hel hög med tvätt. Har jag sagt att jag kommer att bli en junior? Först kändes det lite surt, jag vill ju helst bli senior, men David skrev till mig att då får jag vara med på Junior prom, vilket tydligen var det största eventet efter graduation, som jag förresten också skulle få vara med på så det är lugnt! Nu känns det ganska bra.

Newport igår var kul, vi åkte ut med en katamaran och åkte en sväng längs kusten, vi såg alla manisons, det är galet hur jäkla stora de husen är! Jag skulle lätt kunna bo där hehe... Jag hade lite hemlängtan igår, men jag la mig på mitt rum och kollade på the hills och nu känner jag mig mycket bättre!

Imorgon kväll är det dags för talent show, Emma ville att vi skulle ställa upp med Boten Anna, men det blir nog inget med det.. Men det ska i alla fall bli kul att se!

Förresten! Jag upptäckte att de har ett IKEA i Green Bay, hur grymt?? Jag ska köpa marabou och äta köttbullar för hela slanten!

Nu är tvätten klar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0