201006021

Hej

Idag har jag varit på amerikanska ambassaden för att lämna in min visum-ansökan. Det gick bra, det var väl kanske inte så roligt, men jag behövde i alla fall bara stå i kö i ungefär 40 min, av vad jag har hört så kan (och brukar) man få vänta hela dagen så jag hade tur. När jag väl kom in så sa hon som kollade igenom mina papper att vi hade betalat för lite, vilket är väldigt konstigt, eftersom att i alla våra papper som vi fått står det 1050 kr och inte 1120 kr, men hur som helst, dem kallade tillbaka mig sen och då fick jag betala de 72 kr som saknades. "Can Amanda Tammeeee please come to disc E?" Tammeeee, det är väl så folk kommer uttala mitt efternamn ;)

Igår var jag inne på min skolas hemsida, som är hur svår som heeeelst att förstå sig på men efter några försök kan man i alla fall hitta vilka aktiviteter som finns att välja mellan, men igår hittade jag the photo gallery (längst ner av activitys) och där fanns bland annat bilder från prom, homecoming, peprallyn och massa sport. Det var kul att se, kan knappt fatta att jag kommer att gå där snart. Den första september börjar jag skolan, och jag kommer till värdfamiljen den första augusti, undra vad jag ska göra då ;) men det löser sig nog. Om tre-fyra veckor så åker jag!!!! AHHHH!



det går inte att klicka, men det var den bästa bilden som fanns


Kommentarer
Postat av: Lisa

Okej nu har jag länkat dig också :)

2010-06-28 @ 22:57:46
URL: http://lisasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0