att göra-lista

kände att jag behövde lite struktur inför resan, så här är saker jag måste göra eller köpa

  • Bank-kort, förmodligen ICA
  • Hepatit-spruta
  • Visum
  • gymnastikskor
  • planera en budget
  • nytt abonenmang (+telefon?)
  • träningskläder
  • presenter til värdfamijen
  • packlista
  • ny resväska
  • fixa skype-konto
  • datorväska
  • köpa uppladdningsuppbara batterier
  • kopiera alla papper från EF
  • iPod och mobil-laddare
  • adapter till vägguttag? om de inte har samma
  • nya jeans
  • kontakta försäkringsbolaget så att jag inte får något studiebidrag

ja, det är ju ganska mycket och det är fortfarande mer att göra, jag kommer väl komma på mer att göra när det närmar sig.


Kommentarer
Postat av: Kjartanella

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 12:25:52
URL: http://kjartanella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0