give me your strength

Hej, jag kom hem för ungefär en halvtimme sen, dagen har jag tillbringat med mina bästa vänner, Carro och Natta. Idag var sista dagen som jag såg Natta! Hon åker bort nu till Frankrike i tre veckor, åhh vad jag kommer sakna henne!! Trots att jag är ledsen och redan har gråtit så är det ändå svårt att fatta. Ett helt år kommer det att dröja innan vi ser varandra igen. 12 månader, 52 veckor, 365 dagar.  Dagen var i alla fall bra, chillade i stan och Täby centrum, såg på Dear John som var dålig, det ända bra var Channing Tatum.

Fick förresten ett jättelångt mejl av mina RC:s precis, de hade en massa frågor. Men jag är för trött för att orka kolla på det nu.


Kommentarer
Postat av: anneli

sv: jag åker med explorius :)

2010-06-29 @ 08:14:37
URL: http://anneliiusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0