nej vet ni vad..

....nu börjar ju jag bli lite orolig, nu är det måndag och EF har fortfarande inte svarat. Tänk om det har hänt något? Måste jag gå igenom den processen igen då?^Åhh... om de bara kunde svara. Förutom det har det inte hänt så mycket i min värld som utbytestudent. Det var en ny tjej och kollade på Karminelle idag, hon var toppen och det känns mycket bättre än tidigare. Jag har bränt mig också, eftersom att jag var ledig idag så har jag solat järnet och råkat bränna mig rejält. Jag ser bokstavligt talat ut som en vandrande polkagris. Förresten, jag är beroende av Lost, jag kan inte sluta kolla! Matthew Fox är snygg.

 Puss och kram, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0