Maj 14, 2010

kul att jag hade glömt vilken mailadress jag använde för den här bloggen, har ägnat typ halva dagen att försöka komma på lösen för att sedan göra en ny blogg, som jag dessutom glömmer bort vilken mejl jag använder för den. Mina kompisar kallar mig för Doris i Hitta Nemo, och kanske stämmer det lite ;)

Jag blev lite orolig idag när jag gick in på My High School Year och ser att all min placerings information är borta, den fanns där förut och det stod om skolan och om min värdfamilj. Dessutom när jag klickade på Camp länken så stod det No Camp For Me, vad ska det betyda?? Att jag dessutom inte hört från min värdfamilj på jättelänge är inte heller så bra, tänk om de bestämt sig för att de inte vill ta emot mig, eller att något har hänt som gör att jag inte kan komma? AHH jag blir galen, jag mejlade EF, men eftersom att det är fredag idag lär jag inte få något svar förrns tidigast på måndag....  Och det där med camp, det måste vara något fel, för vi har betalat och allt redan!

Idag var jag och skulle fixa nytt pass, men när vi kom till polisstationen så är det kö utanför, och när vi väl kommer in så ser vi att det är ett formulär som både mamma och pappa behövde fylla i, och pappa kom hem från Kina idag så han kunde inte följa med. Men men.. det får bli någon annan gång.

Det är minilov nu, har varit ledig sen i onsdags och är ledig fram till tisdag, i onsdags hade jag hur roligt som helst med några av mina underbara vänner. Vi grillade mashmallows, hoppade studsmatta, kittlades och spelade fotboll. Det var hur mysigt som helst. Sen dess har jag mest varit i stallet och slappat. Jag borde plugga, men jag orkar inte. Jag behöver få slappna av lite grann.

Nu sitter jag ute på verandan och lyssnar på Magnus Weideskog, det börjar skymma men det är fortfarande varmt. Imorron kanske jag ska till Skansen med Johanna.

                                   
Vi hörs någon annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0