101110

Hej! Ganska så mätt är jag just nu efter två bitar lasagne, hur konstigt det än låter så har jag börjat gilla det. Jag ska snart iväg till skolan för fall night awards night eller nåt sånt, det är för tennisen och det ska bli kul att träffa alla igen. Idag var det hillbounding igen och det var pest och pina!! Så helvetiskt jobbigt! Det värsta är att det liksom blir jobbigare och jobbigare varje vecka! Jaja, snart kommer det snö och då kan vi inte hoppsa upp för backar, hehe. Annars har min dag varit ganska så tråkig... jag tycker att mitt nya schema är väldigt trist, saknar mina favoritklasser public speaking och modern world history! Det är absolut inget fel på de nya klasserna, bara att de jag hade innan var mycket bättre! Nej, jag och Maja har bestämt oss för att inte klaga lika mycket så det ska jag följa. Det blir bra det här. Nej, nu ska jag sätta på mig lite kläder så jag ser hyfsat anständig ut ikväll! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0