111710

Okej, så jag skrev ett inlägg igår kväll, men nu är det borta! :O Jaja, det var inget särskilt, bara lite blurr om gårdagen. Jag har i alla fall precis kommit hem från träningen. Idag var det faktiskt riktigt kul. Jag fick åka med coachen, Emma och en till kille. De är mycket bättre än mig men jag gjorde fortfarande allt och jag känner mig ganska stolt över det. Lyckades se till att ramla en gång när jag skulle svänga så nu har jag värsta bulan på knät. Men sånt är livet, vissa smällar får man helt enkelt bara ta! Efter träningen så fick vi vänta ett ganska så bra tag på att vår skjuts skulle komma. Coachen och hennes söner väntade med oss, vi stod ute och väntade ett tag med dem (hennes söner) och det var lite kul. Vi hade typ inget att säga så det var lite stelt, vi typ; Sooo... what are you guys doing tomorrow? Haha, sen hoppade vi in i deras bil för det blev alldeles för kallt och det var lite trångt. I dag fick vi också våra rullskidor. Jag har nu ett par boots och skidor som jag måste hålla reda på!
I helgen så måste jag verklgien åka och köpa nya kläder, alltså sportkläder, jag svettas så mycket varje gång så jag vill inte ha det dagen efter och just nu har jag typ bara en upplaga med funktionella kläder. Nu ska jag gå och se om Mary Jo behöver hjälp med lasagnen i köket, mums! Och bäst av allt, jag har inga läxor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0