fourht hour

Yo. Jag har psychology right now.  Jag ar klar med min uppgift sa det ar bara att chilla lite. Forsta dagen av 2 quarter har varit helt okej. I min publication design ar det bara en kille. Jag saknar min public speaking klass, och alla skona personer. Som tur ar har jag fortfarande Maja i publication design! I bild fick vi en ny larare idag och hon verkar cool. Fast jag gillade min gamla validgt mycket ocksa, men det ar nog okej. Som sagt, nu har jag psykologi och det verkar ganska kul. Jag har Sophie fran Sverige i den har klassen samt massa andra som jag haft klasser med. Vi har fatt i uppgift att skapa en blogg och lagga upp vara psykologiska tankar. Om nagon ar intresserad av att lasa den sa blir den val uppdaterad varje fredag och addressen ar: http://amandatamme.blogspot.com Nej ni,. nu ska jag ge mig ut for nu ringde klockan! hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0