friday in short words

Jag har haft en väldigt skön dag idag. Först och främst var det en halvdag, efter skolan åkte jag hem till Maja. Planen var att vi skulle baka en tårta till Emma, men vi blev lite upphållna och sen hamnade vi i soffan framför Grease. Sen ahr vi varit på hockey också, jag, Emma, Maja och Lynn. Haha det var riktigt kul, det var fyra svenskar som spelade, så jag hade med mig min lilla sverige-flagga och viftade med. Maja och Emma stämmde in med att heja på svenska. Hahah riktigt roligt! Sen hoppade vi i poolen, sen gick vi upp och här är vi nu, sleepover. Jag är väldigt stolt över en sak som jag nyss gjorde, och lite nervös också, hihi :P Imorgon blir det till att ha träning kl.11 och sen gå på Harry Potter :D Ser fram emot det! Ska försöka se till att hinna in på sportaffären också för att köpa lite nya kläder! Nej ni, nu ska jag nog försöka att sova eller nåt. Förmodligen blir det en stund till på facebook. Ha en härlig lördag ni som läser det här. Ni har nog just gått upp, jag ska snart gå och lägga mig!


Kommentarer
Postat av: Bästa kusin anna :)

hejsan hoppsan, vad vare du gjorde då? :) puss <3

2010-11-20 @ 17:13:15
Postat av: Johanna

Verkligen! Sådär kan du ju inte säga :-)

2010-11-21 @ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0