onsdag

Hej! Jag sitter i poolrummet hos Maja just nu. Vi har halvdag idag så det var skønt. Vid tre tiden ska jag dra ivæg før skidtræning och senare ikvæll blir det kyrkan før min del. Jag gjorde precis bort mig helt totalt och det ar alldeles for pinsamt for att berætta om. Men det innbær i alla fall en iPod! Nu så ska jag i alla fall ha lov i fem dagar, skønt! På fredag blir det shopping vid fyra tiden. Det ær næmligen black friday, vilket innebær att alla butiker har rea och de øppnart typ 4 på morgonen och har 80% rea då! Hær ska det shoppas! Nu ska jag nog gå och se om jag kan æta något! Ha det bra så hørs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linn

Kan du inte berätta det pinsamma? :D

sånt är så kul att läsa.

2010-11-24 @ 23:18:42
Postat av: antonia

amanda får höra det nästa gång vi skypar puss min fina vän <3

2010-11-29 @ 22:21:56
URL: http://fourlies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0