ps.

tänkte skriva det här i det förra inlägget men jag lömde bort det. Idag är det den 18e, vilket betyder 4 månader. Herregud, det är en lång tid. Å ena sidan känns det som hur länge som helst, men å andra sidan så känns det som om det var igår jag körde hem mitt i natten på min moppe! Jag har gjort så mycket, jag har vart två veckor på camp i Rhode Island. Förmodligen de två svettigaste men samtidigt kallaste veckorna i mitt liv tack vare deras frenetiska air conditoning. De var förmodligen också de två mest händelserikaste veckorna under hela den här resan i alla fall. Jag har också spelat tennis och fått upp intresset för det igen. Tennis är något jag riktigt saknar just nu, jag vill åka iväg och spela nån helg! Jag har flyttat in till en ny familj ochfått anpassa mig till deras liv. Det har nog varit något av det svåraste jag har fått gå igenom här, men samtidigt har det fått mig att växa ännu mer. Jag har träffat underbara norskor. Ja, jag vet vad vi säger om dem där hemma, men de är inte så himla dumma! ;) Jag har varit i Chicago. Två gånger! Eller, ja tre om man räknar flygplatsen! Hur coolt?? Lyckats förälska mig i massa godis, bland annat tootsie rolls och yorks mint. Nya favoriten är cheetos, typ ost chips, fast inte. Men guudomligt goott! Jag har nog aldrig i hela mitt liv sportat så mycket som jag gjort här. Just nu är det hårdträning fem dagar i veckan. Hur coolt är inte det egentligen? Och måste jag tillägga att jag älskar det? Fyra månader avklarade, 7 kvar. Snart är det jul och efter det är det liksom bara nedräkning nästan. Herregud, tiden går fort! Nej, nu måste jag verkligen gå och göra min engelska! Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0