sliten

Känner mig riktigt sliten. Första träninge den här veckan och jag är inte alls särskilt glad att jag missade de första två. Fy fan vad jobbigt det var alltså, jag hade ingen som helst engergi alls. Det var nästan så att jag somnade stående. Fick dåligft samvete också för jag borde gett mig ut och sprunigt eller så, men när valet står mellan det och  tv, god mat och en skön säng, ja då är det svårt ju. Imorgon ska jag i alla fall ta igen vad jag förlorat och se till att göra bättre ifrån mig. Annars på schemat så står att jag ska laga middag. Mary Jo och Daves  17 års anniversery är idag så.. Det blir bra :) Snart kommer Maja hit också och just nu försöker hon övertala mig att jag ska göra hål i hennes öra vilket inte kommer hända. Jag är ingen mes, men jag tror nog att jag skulle svimma om jag skulle göra det. Om någon har recept på en enkel huvudrätt som ändå är fin skulle jag uppskatta det.


Kommentarer
Postat av: farmor

Jag är glad att du inte villgöra hål i Majas öron. Det gör otroligt ont och är svårt att få på rätt ställe. Kram farmor

2010-11-28 @ 06:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0