sweet dreams

Klockan är 19.00 och jag har varit uppe i tre timmar. Lyckat. Vid 3 tiden åkte vi och hämtade upp Mary Jo för att sedan bege oss till Kohls. Herregud, det var galet med folk, överallt! Riktigt sjukt! Det var köer överallt verkligen! Jag köpte en del saker, bland annat ett par boots, fast inga uggs. Jag orkade shoppa tills klockan 6, då släppte dem av mig här hemma och så gick jag och la mig igen. Jag sov till 4! Jag kan inte fatta det! Helt stört! Jag tror alldrig att jag har sovit så länge faktiskt. Riktigt skönt! Fast jag är fortfarande seg som en snigel i huvudet, men det är väl sånt man får ta.


Kommentarer
Postat av: Maria

Seg som en snigel! Hahaha, den var bra!

Kram Maria

2010-11-27 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0