Thanksgiving

Hej i stugan! Det känns jättekonstigt att här i Usa firar vi idag en jättestor högtid och hemma så går folk till jobbet och skolan just som vilken torsdag som helst. Massa god mat har jag i alla fall ätit och sen mest tagit det lugnt. Imorse väcktes jag av att min svenska mobil ringde och så var det någon som hade ringt fel. Haha, jag började prata engelska med honom, haha! Det är ganska knäppt ju! Imorgon ska vi iväg och shoppa kl. 3-4 på morgonen. Jag och Maja tänker inte gå och lägga oss alls (och vi kommer ångra oss så mycket). Jag är så taggad! Jag har för övrigt såna HM cravings just nu så det är inte sant! Jag ser massa annonser men jag kan inte få tag i något... :(
Nu ska jag ta och läsa lite i min bok. Jag har 150 sidor att läsa den här helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0