you and I will be young forever

Så, det har vart lite dåligt med uppdatering här på bloggen sista veckan. Jag har inte haft så stor lust för att blogga helt enkelt. Första veckan av 2nd quarter är nu avklarad och det känns ganska bra. I början så ville jag nästan bara gråta för att jag tyckte så mycket bättre om mina tidigare lektioner, men nu känns det liksom helt okej och jag tror att det blir bra. Saknar människorna som jag hade i mina gamla klasser man jag har fortfarande 7 månader kvar här, det är ju inte som att jag inte kommer träffa dem.

Idag har jag förövrig haft en riktigt surdag. Fråga Maja och Emma de skulle mer än gärna intyga om det. Jag vaknade upp på helt fel sida och det kändes bara som om hela världen var emot mig typ. Det var verkligen inte att jag var ledsen, utan bara lättretlig. Det är jävligt irriterande med folk som skrattar åt en när man är arg. Hur som helst, nu är jag på bättre humör, men det är inte så svårt att få det att tända till just nu. Lite kul är det också, jag har nog aldrig varit så lättretlig som jag är just nu. Det är väl egentligen inte så konstigt med tanke på omständigheterna, men det är ju definitivt en ny upplevelse eller vad man ska kalla det.

Den här helgen då, Emmas födelsedag på söndag. Maja och jag ska gå och handla en present imorgon och sen ska jag ut och på en ski walk imorgon, vad nu det innebär, men jag har inga tvivel om att jag hur som helst kommer bli slutkörd. Sen så får vi se vad vi ska göra med Emma, vi ville överraska henne på nåt sett (så jag hoppas hon inte läser det här, hihi) men vi är helt clueless! Hjälp? Jaja, nu ska jag nog städa lite och sen ska jag sova!

Här är min nya favoritlåt:


Och ett GRYMT Glee klipp


Kommentarer
Postat av: isa

HAHA, jag börjar bara tänka på en sak när jag läser detta inlägg: ÄR DU SUR ELLER?! HAHA!!! :D

Nu är det inte långt kvar till Götebrog igen! :D miljoner kramar! <3

2010-11-14 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0