Sverige pop

Hej!
Känner att mina blogginlägg inte är så inspirerande, eller vad man nu ska kalla dem, längre. Men jag orkar ärligt talat inte bry mig, för jag kommer vara väldigt glad över att jag skrivit varje dag under det här året. Lite allt möjligt har jag gjort idag. Bla. sett Harry Potter! Den var riktitg bra faktiskt, jag älskar ju Harry Potter, verkligen! Jag tycker synd om alla som inte läst böckerna, jag skulle bli galen, för när kommer nästa del ut, i juli 11? Så ni som tycker att filmen är tillräcklig, ta och läs böckerna! Jag hade lite koncentrations svårigheter dock tack vare min läsk, oops! Har hittat lite nya träningskläder också, två tröjor och en jacka, nu behöver jag bara ett par nya byxor, men jag hittade inga idag.. Nu sitter jag och lyssnar på Tomas Ledin, sommaren är kort. Bra jobbat där va, snart är det jul och då poppar jag sommar hits istället. Förresten, Pappa, vad heter den där skivan som du har, med massa svenska hits? Med långa bollar på bengt låten? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi är många som är väldigt glada att du skriver så mycket!!!!



KRAM

2010-11-21 @ 06:06:55
Postat av: mamma

Vi är många som är väldigt glada över att du skriver så mycket!!!!



KRAM

2010-11-21 @ 06:27:11
Postat av: Pappa

Hej. Du skriver jättebra och det alltid kul att läsa.



Slivan heter Äkta Svenskheter tror jag. Den har fått fötter.

2010-11-21 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0